Παρασκευή 26 Μαΐου 2017

Η αποφυγή της φυγής



(Ένα κορίτσι και ένα αγόρι καθισμένοι κάπου ψηλά)

Χαρά: Θέλω να φύγω..
Γιώργος: Γιατί;
Χαρά: Δεν ξέρω, θέλω απλά να φύγω μακρυά.
Γιώργος: Από τι;
Χαρά: Από τίποτα συγκεκριμένο μα και απ' όλα μαζί.
Γιώργος: Σε πιέζει κάτι;
Χαρά: Το μόνο που αισθάνομαι είναι η επιθυμία μου να φύγω
Γιώργος: Θέλω να σε βοηθήσω να λύσεις το πρόβλημα σου.
Χαρά: Δεν μπορείς...και δεν είναι πρόβλημα.
Γιώργος: Ακόμα και αν δεν είναι πρόβλημα, εγώ θα σε βοηθήσω να το λύσεις. Μπορείς να με βοηθήσεις να σε βοηθήσω.
Χαρά: Πως;
Γιώργος: Μη με εμποδίσεις να το κάνω.
Χαρά: Και αυτό αρκεί;
Γιώργος: Ναι. Είναι απάνθρωπο να αρνούμαστε την ανθρωπιά, επομένως είναι ανθρώπινο να τη δεχόμαστε.
Χαρά: Και η ανθρωπιά σου είναι ικανή να υπερβεί το θέμα μου;
Γιώργος: Είναι αναγκαία...η νοημοσύνη είναι ικανή και θα βοηθήσει την ανθρωπιά για την υπέρβαση.
Χαρά: Είσαι περίεργος...γιατί θες να με βοηθήσεις;
Γιώργος: Γιατί μόνο αυτό έμαθα να κάνω από μικρός.
Χαρά: Δε σου το ζήτησα.
Γιώργος: Δεν είναι απαραίτητο, σημασία έχει η ανάγκη.

(Επικρατεί σιωπή...και οι δύο κοιτούν αμίλητοι τον έναστρο ουρανό και συλλογίζονται)

Χαρά: Τι έχεις σκεφτεί, λοιπόν;
Γιώργος: Έχουν αρχίσει και ακούγονται οι σκέψεις μου...ή μήπως φαίνονται; (χαμογελώντας)
Χαρά: Σε προδίδει η έκφραση σου, γιατί είναι χαρακτηριστική όταν σκέφτεσαι κάτι.
Γιώργος: Έχω λύσει το αίνιγμα σου.
Χαρά: Γιατί το λες αίνιγμα;
Γιώργος: Επειδή μου είπες ότι δεν είναι πρόβλημα.
Χαρά: Ναι, αλλά σε προβληματίζει..
Γιώργος: Είναι προβληματικό.
Χαρά: Θα μου πεις τη λύση στο αίνιγμα μου; (περιπαιχτικά)
Γιώργος: Αμέσως.
Χαρά: Περιμένω.
Γιώργος: Οι τάσεις που έχεις δεν είναι πρόβλημα, πράγματι, είναι αποφυγή του προβλήματος. Ουσιαστικά έχεις τάσεις αποφυγής.
Χαρά: Και πως είναι λύση αυτό;
Γιώργος: Το πρώτο βήμα για την επίλυση του προβλήματος είναι ο εντοπισμός στη σωστή μορφή του.
Χαρά: Εντάξει, αλλά τι αλλάζει; Πως θα λυθούν οι τάσεις αποφυγής μου τότε;
Γιώργος: Με τη φυγή.
Χαρά: Τι εννοείς;
Γιώργος: Θα φύγεις οριστικά από αυτά που αποφεύγεις, λύνοντας τα στην πηγή τους, όχι αποφεύγοντας τις συνέπειες τους. Θα είναι φυγή χωρίς να φύγεις, η μοναδική που έχει ουσία.
Χαρά: Πως θα γίνει αυτό;
Γιώργος: Θα διατηρήσεις τις αντιστάσεις σου και θα μειώσεις τις εντάσεις, έτσι θα υποχωρήσουν οι τάσεις.
Χαρά: Δεν είμαι βέβαιη αν μπορώ..
Γιώργος: Μπορείς!
Χαρά: Θα με βοηθήσεις;
Γιώργος: Είμαι μαζί σου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου